I ma tu Pani właśnie to czym się różni “pitolenie” od nauki!
W skrócie – jeśli do analizy bierze się wybiórczo stacje położone w cieplejszych miejscach (co sugerują wspomnianie przez Panią autorzy), to w rezultacie… trend wieloletni wskazuje mniejszy wzrost temperatury niż w przypadku, gdyby stacji położonych w chłodniejszych miejscach nie odrzucono. Tak działa ta analiza. I tym rózni się chłopski rozum od nauki!
Tutaj proszę
http://moyhu.blogspot.com/2010/01/ghcn-stations-warming.html
I ma tu Pani właśnie to czym się różni “pitolenie” od nauki!
W skrócie – jeśli do analizy bierze się wybiórczo stacje położone w cieplejszych miejscach (co sugerują wspomnianie przez Panią autorzy), to w rezultacie… trend wieloletni wskazuje mniejszy wzrost temperatury niż w przypadku, gdyby stacji położonych w chłodniejszych miejscach nie odrzucono. Tak działa ta analiza. I tym rózni się chłopski rozum od nauki!
Zbigniew P. Szczęsny -- 06.02.2010 - 23:24