Można sobie badać przeróżne zależności. Problem polega na tym, że Pańskie dziecko może funkcjonować lepiej w szkole 701. niż 71.. Jest Pan w stanie przewidzieć to na podstawie wyników testów gimnazjalistów? Czy nie lepsza jest zanjomość własnego dziecka i rozmowa z rodzicami dzieci podobnych?
Poziom nauczania nie zależy od pomocy, tylko od nauczycieli. Na dodatek ich osobowość jest ważniejsza niż wykształcenie. Jak to ująć w badaniach?
Panie Piotrze!
Można sobie badać przeróżne zależności. Problem polega na tym, że Pańskie dziecko może funkcjonować lepiej w szkole 701. niż 71.. Jest Pan w stanie przewidzieć to na podstawie wyników testów gimnazjalistów? Czy nie lepsza jest zanjomość własnego dziecka i rozmowa z rodzicami dzieci podobnych?
Poziom nauczania nie zależy od pomocy, tylko od nauczycieli. Na dodatek ich osobowość jest ważniejsza niż wykształcenie. Jak to ująć w badaniach?
Pozdrawiam
Jerzy Maciejowski -- 23.04.2009 - 12:39