:) No tak...

:) No tak...

Znam ten eksperyment. Efekt pojawienia się “goryla” nazwany został “ślepotą z niedbalstwa” (inattentional blindness). Czy coś tam.

Nie wiedziałam zaś, że celem było sprawdzenie spostrzegawczości mężczyzn i kobiet.
W wersji, którą znam, nie było podziału płciowego.

Jednakże, przełożenie tego doświadczenia na zbiór inwestorów i wyborców niesie dość opłakane wnioski. Ci pierwsi nie są w stanie (w swojej masie) określić zagrożeń “pisanych małym druczkiem” i w tym niektórzy upatrują tworzenie się tzw. “baniek rynkowych”. Ci drudzy – nie widzą w kandydatach, na których głosują, szczegółów, które ważą więcej niż ich (kandydatów) “sztandarowe hasła”.

I dalej nie wiem skąd Ci się wziął “Majestik”. A może to nie jest “goryl”? :)

Pozdrówka.


Majestik i jego brat Bo By: jarecki (28 komentarzy) 8 wrzesień, 2009 - 15:21