A nie mówiłem

(c) by K.L.Słów szkoda, nawet kwartał nie minął, a Warszawa żąda od bydgoskiej PESY kary umownej, bo nowe tramwaje, 120n, miały kilkadziesiąt awarii i więcej stoją niż jeżdżą. Przypomnę – jest ich 15, pierwszy przybył do nas u schyłku lata, ostatni w listopadzie. Pisałem już w Salonie24 o
ryzyku, jakie podjęła w 2006 ekipa Lecha Kaczyńskiego. W przetargu wybrała produkt o 1/3 tańszy od konkurencji, ale istniejący tylko wirtualnie, bo PESA się dopiero przygotowywała do maleńkiej dostawy podobnych, ale znacznie krótszych tramwajów dla Elbląga. Wcześniej nigdy się tramwajami nie zajmowała. Pisałem też o tym, co sam widziałem w mieście. Ale jeszcze nie wyciągałem wniosków, stawiałem tylko pytania. Cóż, zdaje się że wykrakałem. Choć moja kochana K. potrafiłaby sama zrobić płyn do mycia naczyń, to jednak go kupujemy. Nawet białego Ludwika…

PS. Ten post wygląda jak potłuczony, ale nic nie poradzę, że tutejszy soft ignoruje mi np. link, gdy ten nie zaczyna się od nowej linii (!). Nie słyszał też, że obrazek może być linkiem. O kopii z S24 nie ma więc technicznie mowy.

Średnia ocena
(głosy: 0)

komentarze

hmm

Słów szkoda, nawet kwartał nie minął, a Warszawa żąda od bydgoskiej PESY kary umownej, bo nowe tramwaje, 120n, miały kilkadziesiąt awarii i więcej stoją niż jeżdżą. Przypomnę – jest ich 15, pierwszy przybył do nas u schyłku lata, ostatni w listopadzie. Pisałem już w Salonie24 o ryzyku, jakie podjęła w 2006 ekipa Lecha Kaczyńskiego .


Krzysztof Leski

z Pesą jest ten problem że daje ciała od zawsze vide szynobusy. Dziwię się W-wie zezdecydowano się z tak mało doświadczoną na rynku firmą podpisywac kontrakt… (podobnie było np. z Patrią-Rosomakiem dla MON) a wystarczyło poprosić o referencje np. oddział PKP Cargo w Olsztynie. Z pierwszej ręki- uzytkownika- mam wiadomości które nigdy w życiu nie pozwoliłyby podpisać takiego gniota.
Referencje, doświadczenie- nie cena. Na Bedryczów gadanie…
Prezes , Traktor, Redaktor


...

nie Cargo, przeparszam ale PKP PR…
Prezes , Traktor, Redaktor


technicznie

“O kopii z S24 nie ma więc technicznie mowy”

Niestety nie może. Tutejszy dozwolony HTML jest bardzo okrojony i wszystko trzeba załatwiać inaczej . Jest to zdecydowanie bezpieczniejsze, ale zdecydowanie mniej wygodne.


Panie Leski

Jest to oczywiście wyrafinowany atak oraz negowanie naszego patriotyzmu oraz przynależności do cywilizacji łacińskiej.
Takie sprawy załatwia sie na zapleczu, nie rozumiem dlaczego angażuje pan media do wyrażania swoich prywatnych opinii?

Igła – Kozak wolny


Kontynuując

Co jest ważniejsze ?
cena, czy jakość?
Odpowiedź nasuwa się sama.

Jeden zepsuty skład blokuje trasę, po której transportują ludzi inne tramwaje, innych linii.
Płacą za to tysiące ludzi stojących w korku: spóźnionych do pracy, szkoły, biznesu.

Więc jakość.

Igła – Kozak wolny


Czy produkt polski jest dla Polaka najlepszy?

Miałem taką dyskusję z delegacją polityków samorządowych z południa Polski. Jeden z nich szczególnie atakował fakt przedstawiania przeze mnie zagranicznej pompy głębinowej jako wzoru doskonałości technicznych rozwiązań. Powiedziałem mu wtedy, że nie polski robotnik a polski konsument jest najważniejszy. Robotnik zaś nie polski a dobry lub zły jest. Jak zacznie być dobry, to się stanie godnym zaopatrywania polskiego konsumenta. Jako dobry, nie polski. Jeżeli się bowiem zakłada, że Polacy będą kupowali polskie wyroby, niezależnie od ich jakości, to się zakłada, że Polacy nie mają zdolności dokonywania racjonalnych wyborów i są zainteresowani w tym aby u siebie utrwalać bylejakość.


Subskrybuj zawartość