Ano fakt,

Ano fakt,

człowiekowi, że to co nowe/lepsze/nowocześniejsze/piekniejsze czy tylko pozornie piękniejsze go uszczęśliwi, a to ściema jest i reklamodawcy na tym żerują.

Bo jak się swoich problemów nie załatwi i z wnetrzem nie upora, to mimo nowej, lepszej pracy, samochodu, psa, pieniędzy i jeszcze kilku rzeczy i tak lepiej być nie musi.

Wkurzają mnie reklamy, które głupkowato obiecują, że jak kupisz to albo jak weźmiesz tę pastylkę albo jak pojedziesz tam albo przejedziesz się tym samochodem albo napijesz tego czy jesz to, to poczujesz się wartościowo, młodo, dobrze, twoje życie się odmieni a ty pełnią życia żyć zaczniesz.

Więc oferują nam te kolorwe obrazki, za którymi czesto nie stoi nic, a wielu się na to nabiera.

Pozdrówka i sorki, że nie do końca na temat.


Ważny jest głęboki.. . By: poldek34 (2 komentarzy) 27 wrzesień, 2009 - 14:55